این روزها بارها و بارها با بحث صرفه جویی در مصرف انرژی مواجه می باشیم، زیرا همه می دانند که منابع سوخت فسیلی دارای محدودیت می باشند و علاوه بر این می تواند موجب آلودگی زیست محیطی شود و همچنین در افزایش هزینه های خانوار نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

 

یکی از راه هایی که می توان برای کاهش مصرف انرژی از آن استفاده کرد، عایق بندی درب ها و پنجره ها می باشد. همانطور که می دانید روش های متنوعی نیز برای انجام این کار وجود دارد که می تواند هزینه هایی را نیز به دنبال داشته باشد.

 

 

یکی ز روش هایی که می توانید برای عایق کردن پنجره ها استفاده کنید، خرید درزگیر پنجره می باشد که نمونه های زیادی از آن نیز در بازار وجود دارد و براحتی قابل نصب می باشد. این روش از عایق بندی نه تنها ساده می باشد بلکه مقرون بصرفه نیز است.

 

 

 

برای مشاهده و خرید روکش عایق پنجره بر روی کلید زیر کلیک کنید

قیمت : 39000 تومان

یکی از کارهایی که استفاده از آن رایج می باشد، چسباندن پلاستیک پشت پنجره بوده که معمولا برای پنجره های بزرگ مورد استفاده قرار می گرفته که می تواند تبادل حرارتی زیادی را نیز به دنبال داشته باشد. اما این روش شاید زیبایی ظاهری نداشته باشد.

 

 

خرید روکش عایق پنجره هم یکی از روش هایی می باشد که این روزها با استقبال خوبی مواجه می باشد، زیرا این روش برخلاف استفاده از پلاستیک های معمولی دارای شیوه نصب آسان بوده و زیبایی ظاهری محیط را نیز تحت تاثیر قرار نمی دهد.

 

 

تخقیقات نشان داده است که استفاده از نایلون درب و پنجره می تواند نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد، این روش نه تنها مقرون بصرفه می باشد بلکه به دلیل آسان بودن بسیار محبوب نیز می باشد.

 

 

از روش های فوق که گفته شد شما می توانید برای درزگیری پنجره های قدیمی استفاده کنید و براحتی مصرف سوخت را مدیریت کرده که به دنبال آن کاهش مصرف هزینه های مصرف سوخت می باشد.

 

 

برای مشاهده و خرید روکش عایق پنجره بر روی کلید زیر کلیک کنید

قیمت : 39000 تومان