آیا تا بحال به نقش مهم انرژی در زندگی روزمره خود نگاهی انداخته اید، آیا یک روز را بدون انرژی گرمایشی و سرمایشی تصور کرده اید، اما همه ما می دانیم که انرژی ها بخصوص انرژی های فسیلی منابع محدودی هستند که اتمام پذیر بوده پس نیاز به بهینه سازی مصرف انرژی امری ضروری می باشد.

 

1

 

یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از عایق بندی مناسب در ساختمان ها می باشد، هر چند استفاده از وسایلی با گرید انرژی مناسب نیز می تواند در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی داشته باشد. بنابراین اصلاح الگوی مصرف می تواند نقش بسزایی در مدیریت هزینه ها داشته باشد.

 

 

این روزها اکثر ساختمان های جدید از الگوی عایق بندی ساختمان بهره می برند اما بسیاری از ساختمان های قدیمی نیز نیاز به عایق بندی دارند، درزگیری پنجره های قدیمی از مهمترین شیوه هایی می باشد که می تواند در عایق بندی و کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی داشته باشد.

 

11

 

خوب در فصول سرد سال می توانید از شیوه های متنوعی برای عایق بندی پنجره ها استفاده کرد، استفاده از یک ملحفه ضخیم در پشت پنجره و زیر پرده، استفاده از پرده های ضخیم، قرار دادن شی در پشت درب، استفاده از درزگیر پنجره و.... که هر کدام مزایا و معایبی دارد.

 

1

 

در سال های اخیر شاهد استفاده گسترده از درزگی ها می باشیم که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است، این روش یکی از شیوه های عایق بندی راحت و مقرون بصرفه می باشد که به شما کمک می کند با کمترین هزینه خانه  خود را عایق بندی کنید.

 

 

یکی دیگر از روش هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، عایق پلاستیک پنجره آسان مش می باشد که دارای قیمت مناسبی بوده و با توجه به نحوه نصب آسان می تواند بهترین گزینه برای عایق بندی پنجره های قدیمی باشد.

 

 

برای مشاهده و خرید اینترنتی پلاستیک عایق پنجره آسان مش بر روی دکمه زیر کلیک کنید

قیمت : 39000 تومان