این روزها با کاهش شدید دمای هوا و افزایش مصرف انرژی به منظور گرم کردن محیط ساختمان باید به دنبال راه حلی برای کاهش مصرف انرژی به منظور کاهش هزینه ها بود که این کار می تواند به کمک استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و عایق بندی مناسب محیط باشد.

 

 

وقتی که در موقعیت قرار گرفته ایم، دیگر امکان استفاده از روش های عایق بندی مانند پنجره دوجداره یا عایق های گرمایشی که در دیوار و سقف استفاده می شود، نمی باشد. بنابراین باید به دنبال راه حلی فوری اما با بازدهی بالا بود که بتواند در تعدیل مصرف انرژی تاثیر بگذارد.

 

 

شما توی فصول سرد سال می توانید از پرده های ضخیم استفاده کنید، که با تغییر فصل براحتی قابل تعویض باشند، به این ترتیب استفاده از این پرده ها مانع از ورود جریان هوای سرد به داخل ساختمان می شود.

 

 

برای مشاهده و خرید اینترنتی پلاستیک عایق حرارتی بر روی دکمه زیر کلیک کنید

قیمت : 39000 تومان

اگر امکان هزینه کردن برای استفاده از پرده های ضخیم را ندارید، می توانید از یک تکه ملحفه ضخیم در پشت پرده های خود استفاده کنید که تقریبا با همان کارایی پرده های ضخیم می تواند در کاهش مصرف انرژی تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

 

یکی از کارهایی که این سال ها برای عایق سازی درب ها و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از نوار درزگیر پنجره می باشد که تقریبا روش کم هزینه و مقرون بصرفه ای بوده که به سرعت نیز قالب نصب و بهره برداری می باشد.

 

 

یکی دیگر از روش های عایق بندی پنجره ها و درب های غیر ضروری استفاده از پلاستیک عایق پنجره می باشد که معمولا از پلاستیک های ضخیم استفاده شده که با استفاده از چسب یا میخ در پشت درب یا پنجره مورد استفاده قرار می گرفتند. اما شیوه های جدید تری برای نحوه عایق کردن پنجره نیز وجود دارد.

 

 

پلاستیک عایق پنجره آسان مش، یکی از روش های عایق سازی پنجره ها می باشد که دارای سرعت نصب بیسار بالا و صد البته آسان می باشد که تنها با استفاده از یک سشوار شما می توانید یک عایق بندی بسیار  عالی بر روی پنجره های خود داشته باشید که نمای زیبایی نیز دارد.

 

 

برای مشاهده و خرید اینترنتی پلاستیک عایق حرارتی بر روی دکمه زیر کلیک کنید

قیمت : 39000 تومان